- Social - nr. 38 / 24 Februarie, 2006 - sustine domnul Claudiu Hulpus de la Departamentul Relatii Publice la SC ELECTRICA Transilvania-Sud, Targu-Mures - - In ultima vreme numarul celor care doresc sa plateasca consumurile de energie electrica aglomereaza tot mai mult casieriile dumneavoastra. Din ceea ce cunoastem noi, se pare ca la mijloc este vorba de noua forma a Facturii fiscale, care, pe unii ii deruteaza. Ce trebuie sa intelegem din toate acestea? - In primul rand, as dori sa subliniez ca pentru noi cozile la plata consumului energiei electrice nu au motivatie, in sensul ca oamenii nu au motive temeinice sa se sperie ca a intervenit ceva nou, in mod deosebit, fata de platile efectuate pana acum. Ceea ce este nou e faptul ca noile facturi de plata a energiei electrice pot fi incasate atat la casieriile noastre, dar si la cel mai apropiat Oficiu postal, astfel multi cetateni fiind scutiti de drumuri lungi si care, sa recunoastem, nu le erau la indemana, daca este sa ne referim la pensionari. Noile facturi, e vorba de un sistem integrat de plata aplicat in toate cele sase judete unde exista filiale ale societatii Electrica Transilvania Sud, priveste peste un milion de clienti si trebuie inteles faptul ca atunci cand este necesar sa se caute un client dupa nume sau adresa operatiunea cere mai mult timp. De aici, probabil, cozile de la casierii, care, repet, pot fi eliminate. - Ce anume trebuie sa cunoasca consumatorii, in mod deosebit, pentru ca activitatea de incasare a consumurilor sa fie mai operativa? - Eu cred ca noua factura este mai explicita pentru consumatori, dar pentru cresterea operativitatii este foarte bine ca fiecare client care doreste sa plateasca consumul de energie electrica sa aiba asupra lui noua factura, indeosebi atunci cand efectueaza plata la oficiile postale, deoarece pe aceasta sunt trecute un Cod client si un indicator, NLC,