La un an si jumatate de la inceputul mandatului, primarul municipiului, Constantin Cibu, si cei doi viceprimari au aflat ieri, cu surprindere, ca exista o limita a convorbirilor telefonice pe care le pot efectua de pe telefonul celular de serviciu, si care pot fi decontate din banul public. Intrebat fiind de redactorul "Obiectiv" daca exista o limita a valorii facturii telefonice, pentru telefoanele de serviciu ale primarului si viceprimarilor, platita din banii institutiei, Cibu ne-a informat ca nu a fost stabilit asa ceva si ca, in aceasta chestiune, s-a bazat intotdeauna pe bunul simt al colaboratorilor sai. Primarul este sigur ca acesti colaboratori vorbesc de pe telefoanele lor numai in interes de serviciu si in limita bunului simt, desi n-a verificat niciodata acest lucru si nici nu are nici o idee despre ce inseamna "bunul simt", in termeni de telefonie mobila. "Nu stiu daca avem o limita la factura, n-am verificat. Nu avem o suma forfetara, totul se bazeaza pe bunul simt al fiecaruia. Si n-a depasit nici unul, niciodata, bunul simt. Cit ar fi bunul simt? Pai, hai sa verificam. La CJ, presedintele Stancu altfel gestioneaza lucrurile, pe linia asta, noi sintem mai liberi, asa... Asta este un motiv de a sicana pe cineva: sa-i spui nu ai voie sa vorbesti decit de 300.000 de lei. Nu vorbeste nimeni in interes personal. Ei, de unde stiu?! Nu am de unde sa stiu. Am avut o scapare, sa nu fixez o suma anumita pentru factura, asta este, dar la propunerea dvs., poate voi tine seama de ea. Eu v-am spus, totul tine de bunul simt al unui om...".
Chestionat asupra problemei facturilor telefonice pe care le plateste institutia, pentru functionarii publici carora li s-a dat telefon mobil de serviciu, directorul economic, Stoica Anghelescu, ne-a explicat ca, de fapt, exista fixata o asemenea suma, printr-o dispozitie semnata chiar de primarul Cibu. Primarul insusi a