Vinurile romanesti au beneficiat, in perioada 14 – 19 februarie de o campanie de imagine pe piata din SUA, a patra ca importanta pentru producatorii autohtoni. La aceasta campanie au participat societatilor Murfatlar Romania, Cramele Recas, Carl Reh Winery si Agricola Stirbey, vinurile romanesti beneficiind de o expunere mediatica importanta. Prezentarile de vin ale celor patru producatori din Romania s-au desfasurat la New York, St. Regis Hotel, sala Versailles, o locatie super premiu
Vinurile romanesti au beneficiat, in perioada 14 – 19 februarie de o campanie de imagine pe piata din SUA, a patra ca importanta pentru producatorii autohtoni. La aceasta campanie au participat societatilor Murfatlar Romania, Cramele Recas, Carl Reh Winery si Agricola Stirbey, vinurile romanesti beneficiind de o expunere mediatica importanta.
Prezentarile de vin ale celor patru producatori din Romania s-au desfasurat la New York, St. Regis Hotel, sala Versailles, o locatie super premium, aleasa special pentru a fi se evidentia calitatea produselor prezentate de romani. Manifestarea, care a avut un buget de peste 80.000 dolari, s-a bucurat de succes, atat datorita prestatiei celor patru producatori si a organizatorului, cat invitatilor si interesului aratat de acestia pentru vinul romanesc.
Au participat circa 200 de importanti oameni din industria vinului din S.U.A. - importatori, distribuitori, sommelieri, dar si jurnalisti specializati de la publicatii foarte importante: New York Times, Wine Spectator, Restaurant News, Wine Enthusiast, Food Arts Magazine, New York Magazin etc.
Studiile realizate de catre International Wines and Spirits Record (I.W.S.R.), institutie de specialitate infiintata in 1971, cu sediul la Londra si dispunand de cea mai ampla si detaliata baza de date