IBM lanseaza Serviciile IBM de Management al Identitatii pentru a veni in sprijinul clientilor care se confrunta cu furturi de identitate (prin date personale) si pentru a facilita dezvoltarea unor noi oportunitati de afaceri
IBM a lansat in data de 14 februarie anul acesta, la Armonk, New York, Serviciile de Management al Identitatii (Identity Management Services - IDMS), un portofoliu de capabilitati menite sa furnizeze un set complet de produse si servicii de management al identitatii - de la protejarea identitatii, la procesele de identificare a utilizatorilor finali si verificarea cailor de acces.
Organizatiile depind de sistemele de identificare in fiecare zi pentru a-si desfasura cu succes activitatea si pentru a crea produse si servicii capabile sa le aduca, pe viitor, avantaje in raport cu competitorii lor. Dar provocarile sunt in continua crestere. Furtul de identitate, una dintre infractiunile cu cea mai rapida rata de crestere din Statele Unite, a afectat deja unul din 20 de americani, potrivit Comisiei Federale de Comert (FTC - Federal Trade Commission). Astfel, pe masura ce companiile se confrunta cu probleme legate de managementul identitatii intr-un amalgam tot mai eterogen de infrastructuri si medii de lucru, devine din ce in ce mai important pentru acestea sa utilizeze solutii de management al identitatii capabile sa sprijine procesul de simplificare a infrastructurii lor IT, sa reduca potentialele riscuri si sa sprijine initiativele de afaceri indreptate catre cresterea cifrei de afaceri sau a profitului.
Incorporand o gama variata de solutii, Serviciile IBM de Management al Identitatii le permit organizatiilor sa se implice in orice moment si la orice nivel organizational in procesele care tin de managementul identitatii lor, de la strategii de afaceri la aplicatii si infrastructuri IT. Abordarea propusa de IDMS est