Primăria îşi modifică şi completează organigrama şi statul de funcţii, în conformitate cu ultimele reglementări legislative în domeniu pentru implementarea directivelor comunităţii europene.
Astfel, la nivelul aparatului propriu a fost creat un departament distinct de protecţia mediului care cuprinde trei posturi, iar începând cu luna iulie a acestui an va fi reorganizată şi activitatea de protecţie civilă prin constituirea unui compartiment care să includă şi protecţia muncii şi PSI-ul. Având în vedere multitudinea sarcinilor, precum şi necesitatea reorganizării activităţii de administrare a patrimoniului s-a mai hotărât integrarea actualei Direcţii Tehnice în aparatul propriu al Primăriei şi redenumirea sa ca "Direcţie de Administrarea Patrimoniului". Aceasta va include Serviciul pentru administrarea patrimoniului, serviciul pentru cadastru şi agricultură, compartimentul de autorizare activităţi economice, compartimentul spaţiu locativ, Serviciul pentru administrarea şi coordonarea bazelor sportive şi Biroul administrativ. La propunerea executivului şi cu acordul legiuitorului local a mai fost înfiinţat Direcţia de Gospodărie Comunală care va cuprinde: Serviciul Întreţinere Străzi, Secţiile Construcţii, Reparaţii Drumuri şi Sere Zone Verzi, Biroul Achiziţii Publice-Investiţii, Compartimentul Salubritate şi cel de Iluminat public şi Compartimentul Apă, Canal, Termic, Transport, Ştranduri şi Locuri de Agrement. De asemenea, prin natura activităţii, Piaţa agroalimentară va face parte din Direcţia de Gospodărie comunală.
Primarul Sighişoarei Dorin Dăneşan a precizat că nu sunt multe posturi noi care cer studii superioare, iar angajarea prin concurs pe posturile libere nu se va face din prima zi, iar selecţia va fi drastică: " E în avantajul nostru, al Primăriei, să avem colegi care într-adevăr îşi dau silinţa şi sunt preocupaţi să-şi facă treaba cât ma