Ca urmare a furturilor, delapidarilor si a actelor false intocmite la Aeroportul din Oradea, sindicatul a solicitat, in nenumarate randuri, demiterea directorului institutiei
„Sugrumarea" activitatii Aeroportului a insemnat ani intregi de stagnare economica pentru orasul Oradea, impiedicat sa atraga turisti si resurse pentru investitii
Demiterea lui Gheorghe Pasc este, acum, o chestiune de zile
„Ciupeli" directoriale
Ca urmare a „activitatii" fostului politruc (deturnari de fonduri, decontarea unor sume uriase catre SRL-urile capusa ale prietenilor sai, concomitent cu scaderea dramatica a numarului de curse si pasageri), Consiliul Judetean Bihor a votat destituirea sa. Insa, invocand art. 72 din HG 398/1997, potrivit caruia „numirea si schimbarea directorului general al regiei se face de catre Consiliul Judetean, cu avizul Ministerului Transporturilor", Pasc, prin relatiile sale la varful PSD si la ministrul Transporturilor de la acea vreme, Miron Mitrea, obtine Adresa 4457/M/26.09.2001, in care „se propune reanalizarea schimbarii din
functie". Asa ca, Pasc a ramas in scaun. Stiindu-si spatele asigurat, el nu s-a dat inapoi nici de la falsuri in acte oficiale.
Astfel, a semnat, cu numarul de inregistrare, (1146/31.03.2000) un document numit „tarif unic", care stabileste la 50 de dolari costul transportului dus-intors al angajatilor institutiilor vamale si al PCTF efectuat la solicitarea operatorilor aerieni, indiferent de felul zborurilor.
Cum in Romania poti face orice fara a fi pedepsit, Pasc semneaza un alt document, cu acelasi numar de inregistrare, intitulat „tarif minim", in care costul serviciului amintit mai sus este stabilit la… 25 de dolari. Falsul e e