Daca anul 2004 a fost considerat unul de varf ca intrare pe piata a unor noi francize (45), fata de 2003, cu 30 de noi francize, si de 2005, cu circa 40 de nume noi, 2006 va depasi toate recordurile: pe piata vor intra prin sistemul de franciza 70 de noi branduri. sase noi marci internationale si-au anuntat, la Salonul International de Francize desfasurat saptamana trecuta la Bucuresti, intentia de a intra pe piata romaneasca in sistem de franciza. Este vorba de Aion (Grecia) - re
Daca anul 2004 a fost considerat unul de varf ca intrare pe piata a unor noi francize (45), fata de 2003, cu 30 de noi francize, si de 2005, cu circa 40 de nume noi, 2006 va depasi toate recordurile: pe piata vor intra prin sistemul de franciza 70 de noi branduri.
sase noi marci internationale si-au anuntat, la Salonul International de Francize desfasurat saptamana trecuta la Bucuresti, intentia de a intra pe piata romaneasca in sistem de franciza. Este vorba de Aion (Grecia) - retailer de covoare, Dama Service (Italia), specializata in umplerea cartuselor pentru imprimante, FasTracKids (SUA), din domeniul educatiei pentru copii, Contours Express (SUA), specializata in servicii de fitness, RFC (Austria) - automate (vending machine) si Franchise Net (Elvetia), specializata in consultanta in franciza.
Acestea sunt doar cateva dintre cele 70 de noi branduri care se estimeaza ca vor intra pe piata romaneasca in acest an, potrivit CHR Consulting, companie de consultanta pentru francize. In prezent, exista pe piata romaneasca 171 de branduri in franciza, dintre care 87 in domeniul distributie - retail, 78 - servicii si sase in domeniul industrial. In cazul acestui gen de afacere, exista trei tipuri de taxe pe care beneficiarul trebuie sa le plateasca: taxa de intrare, care se plateste la semna