te impune în faţa partenerului."Haine de afaceri pentru bancheri şi businessmeni se fabrică şi în Bucureşti, pe platforma APACA. Stofa costumelor este fină, suplă şi conţine lână de te impune în faţa partenerului.
"Haine de afaceri pentru bancheri şi businessmeni se fabrică şi în Bucureşti, pe platforma APACA. Stofa costumelor este fină, suplă şi conţine lână de cămilă, dar şi un fir uşor de metal care reprezintă cel mult câteva grame din greutatea costumului. Ca să fie rezistent, costumul este cusut cu aţă specială din coamă de cal, unicat în domeniu. Costumele se vând cu 2.000-3.000 de euro, iar producătorul încasează 70 de euro/bucata. Acesta nu poate produce decât 4-5 bucăţi pe zi, de aceea, gama de clienţi este una exclusivistă", ne-a declarat Mihai Păsculescu, vicepreşedintele FEPAIUS. "Un asemenea costum nu se şifonează şi se poate transporta într-un rucsac, iar cel care îl poartă se simte impunător ca un rege în faţa oricărui partener de afaceri", susţine, la rândul său, Ardienţiu Popescu, vicepreşedintele Patronatului din textile. Din exportul de 7 miliarde de euro pe an, aceste costume de lux reprezintă 6-10%.
Încrederea de sine stă în cămaşa de lux
Unui costum uşor ca fulgul, dar care pică "linie" pe purtător, i se potriveşte şi o cămaşă de business. Există fabrici în România care produc cămăşi chiar sub marca "Business". "Acest tip de cămăşi ocupă 6-7% din cifra de afaceri a unor fabrici specializate în domeniu. "Cămaşa se adresează omului stresat. De aceea, ea trebuie să aibă un grad crescut de confort şi să-l facă pe om să se simtă bine şi sigur în pielea lui, dar să se impună în faţa partenerului de afaceri", ne-a declarat Anica Nisioi, preşedintele Braiconf Brăila. Preţul unei cămăşi de lux se ridică la 100 de euro, dar efectele speciale merită. "Încrederea în sine a unui tânăr om de afaceri stă şi în calitatea cămăşii", adaugă şefa