Lamborghini Murcielago se prezintă la Salonul auto de la Geneva cu modificări substanţiale la caroserie şi la mecanica versiunii sale Coupé, care îl fac mai agresiv şi mai puternic ca niciodată. Şi cum un look nou obligă, noul model a primit şi un nou nume: Murcielago LP640, denumire care se referă la poziţia motorului său: – longitudinală posterioară – şi la puterea sa, de 640 CP. Modificările la caroserie îşi fac simţită prezenţa atât la partea anterioară, cât şi la cea posterioară, cu noi paraşocuri. Mai nou, în partea posterioară, există şi un nou difuzor aerodinamic, care include un sistem de aerisire unic în felul său. O inovaţie o reprezintă şi grupurile optice posterioare, care îi conferă modelului Murcielago LP640 un look inconfundabil, uşor de recunoscut chiar şi pe timpul nopţii. Un efect vizual aparte este oferit de capota transparentă a motorului, opţională, care îl aduce în prim-plan pe puternicul V12 în toată splendoarea. Pe lângă substanţialele modificări la caroserie, nici când vine vorba de randamentul pe şosea, bolidul nu se lasă deloc mai prejos. Motorul este clasicul 12 cilindri Lamborghini în V, cu o capacitate cilindrică adusă de la 6,2 la 6,5 litri (6.496 cmc), cu o putere amplificată de la 580 la 640 CP (471 KW), cu o turaţie de 8000 rotaţii/min. şi cu un cuplu motor de 660 Nm la 6000 rotaţii/min. Cum era şi normal, creşterea puterii garantează şi cele mai bune performanţe: viteza maximă pe care o poate atinge este de peste 330 km/h, Murcielago având nevoie de doar 3,4 secunde pentru a atinge o sută de kilometri pe oră. Inedite sunt şi oglinzile retrovizoare, cu un coeficient de penetrare aerodinamică în mod decisiv îmbunătăţit. Interiorul se ridică şi el la nivelul aşteptărilor, graţie noului design romboidal care creează un efect vizual aparte.
(Click News)
Lamborghini Murcielago se prezintă la Salonul auto de la Geneva cu mo