Constructorul francez de automobile Renault a anuntat ca va modifica unele dintre procedurile invechite si va scurta durata de timp necesara lansarii de noi modele, in vederea prezentarii a 26 de noi modele in 2007-2009 si a revenirii in segmentul automobilelor de lux, relateaza Reuters.
"Amploarea economiilor care pot fi realizate prin schimbarea modului de abordare este uimitoare", a declarat Patrick Blain, vicepresedinte executiv, responsabil de departamentul de marketing si vanzari al Renault.
Acesta a afirmat, la Salonul International Auto de la Geneva, ca Renault urmareste reducerea la jumatate a costurilor privind designul si dezvoltarea automobilelor, pentru a-i permite lansarea de noi modele la intervale mai scurte de timp si la costuri mai scazute.
Strategia anuntata de grupul francez pe 9 februarie cuprinde planul de dezvoltare a unei game de automobile de lux, precum si cresterea cu o treime a vanzarilor.
Vehiculele sport si de teren sunt in atentia Renault in vederea cresterii vanzarilor anuale cu 800.000 unitati si transformarii in cel mai profitabil constructor european de automobile de masa.
Dintre cele 26 de modele anuntate de grup pentru perioada 2007-2009, 13 vor inlocui modele mai vechi, iar celelalte 13 vor fi modele noi, a declarat Blain.
Constructorul francez de automobile Renault a anuntat ca va modifica unele dintre procedurile invechite si va scurta durata de timp necesara lansarii de noi modele, in vederea prezentarii a 26 de noi modele in 2007-2009 si a revenirii in segmentul automobilelor de lux, relateaza Reuters.
"Amploarea economiilor care pot fi realizate prin schimbarea modului de abordare este uimitoare", a declarat Patrick Blain, vicepresedinte executiv, responsabil de departamentul de marketing si vanzari al Renault.
Acesta a afirmat, la Salonul International Auto de la Geneva, ca