Dupa 21 de ani de la lansare, Tom Peters zguduie inca o data conceptiile despre management, inovatie, resurse umane, project management, vanzari, relatia cu clientii, branding si extinderea pietelor.
Omul care a restructurat strategia celor mai mari corporatii globale vine in Romania!
"Regulile pietelor globale s-au schimbat. Organizatiile trebuie sa se schimbe o data cu ele", spune cel mai inovator "management guru" al momentului in deschiderea conferintei. Conferinta Tom Peters nu este un eveniment monden. Inseamna o zi intreaga de critica dura a greselilor managerilor si provocarea la reimaginarea organizatiilor viitorului. "Este ca o zi alaturi de un consultant caruia i-ai cerut sa inoveze intr-o zi mentalitatea companiei tale", declara unul dintre participanti. Audienta din Bucuresti il va urmari daramand barierele organizationale absurde si criticand middle managementul inutil. "Noile solutii sunt: inovatia, designul, marketingul experiential, tehnologia, aplatizarea ierarhiilor, creativitatea, pasiunea, incurajarea rebelilor si a femeilor in posturi-cheie", declara Tom Peters.
Autor a 8 best-seller-uri, Tom Peters a devenit consultantul celor mai mari corporatii globale: Microsoft Corporation, Unilever, Deloitte&Touche, The Coca-Cola Company, AT&T, Intel Corporation, Sun Microsystems, chiar si Armata SUA, Marina SUA, NASA sau Banca Mondiala.
"O data cu 11 septembrie regulile s-au schimbat si in politica globala, si in afaceri – corporatiile si-au pierdut influenta. Informatia a creat clienti pretentiosi, angajati foarte bine pregatiti, cererile s-au mutat de la produse bune la servicii si experiente incredibile!", explica Tom Peters.
Dupa 21 de ani de la lansare, Tom Peters zguduie inca o data conceptiile despre management, inovatie, resurse umane, project management, vanzari, relatia cu clientii, branding si extinderea pietelor.