- Diverse - nr. 43 / 3 Martie, 2006 ia masuri contra falsurilor Compania "Imprimeria Nationala" a declansat campania "Imprima Legea!", in cadrul careia sunt organizate o serie de forumuri zonale pentru promovarea mijloacelor de combatere a evaziunii fiscale, a mijloacelor de identificare a produselor contrafacute si a marcajelor false de pe produsele supuse marcarii. Sub forma de mese rotunde, forumurile zonale ca invitati autoritatile locale si reprezentantii mass-media din mai multe judete care acopera o regiune, astfel incat in final informatiile difuzate sa acopere intreaga tara. Pentru judetul nostru si alte judete transilvane, forumul zonal s-a desfasurat la sediul Primariei Cluj-Napoca, participand la reuniune presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Sebastian Bodu, directorul general al Companiei "Imprimeria Nationala", Dan Docan - moderatorul intrunirii, primarul Emil Boc, reprezentantii directiilor de finante publice, ai directiilor vamale, politiilor judetene, ai Garzii Financiare, camerelor de comert si ai Protectiei Consumatorului, din Cluj, Mures, Bihor, Alba si Arad. Masurile de prevenire si combatere a evaziunii fiscale, prezentate la forum, au inclus si metodele de depistare a marcajelor false sau contrafacute de pe produse cum sunt bauturile alcoolice si produsele din tutun. Din experienta "Imprimeriei Nationale", rezulta ca instruirea organelor fiscale, de politie si a echipelor Garzii Financiare cu privire la elementele de securitate a marcajelor trebuie completata cu demonstratii practice. Pentru ca verificarea amanuntita a marcajelor este destul de dificila, si pentru instruirea agentilor economici care distribuie si comercializeaza alcool si tutun, "Imprimeria Nationala" a pus in vanzare pachete de produse si servicii, continand instrumente tehnice de verificare, materiale didactice, precum si un serviciu de instruire practic