Primaria Targu Mures nu se dezminte. Licitatia publica organizata astazi pentru achizitia de servicii de publicitate media miroase din departare a aranjament. Doar daca esti un novice nu iti dai seama cu cine va lucra adjudecatarul licitatiei. Ghici ghicitoare, cine sunt cele doua cotidiane de limba romana, cotidianul de limba maghiara si cele trei televiziuni oferite la pachet pentru a-i face imagine primarului Florea. Zi de Zi a sesizat APEL, Clubul Roman de Presa, CJI, APDO Lider si Institutia prefectului judetului Mures.
Primaria Targu Mures, pentru a da o nota de transparenta cheltuirii banilor publici destinati facerii sau curatirii imaginii primarului Dorin Florea, organizeaza astazi in premiera licitatie publica pentru achizitia de servicii media de publicitate.
Doar ca intentiile presupus transparente le-am uitat cand am lecturat caietul de sarcini impus ofertantilor.
Fara a insera vreun alt criteriu decat pretul/cm2, respectiv pretul/ anunt, spot, emisiune, un criteriu, de altfel, criticat intens in ultima vreme in licitatiile publice, Primaria Targu Mures a stabilit dinainte de licitatie ofertantul castigator, precum si subcontractantii, adica cotidianele, respectiv televiziunile care ii vor face si in acest an campanii de imagine primarului Florea. Ni se pare extrem de suspect ca la organizarea unei licitatii sa primeze pretul, iar cand vine vorba de oferta tehnica, aceasta sa fie vaga, sa nu contina nici un indiciu despre tiraj, audienta, rating etc.
Astfel, in caietul de sarcini, ofertantul va trebui sa ofere la pachet un cotidian national de limba romana, cu tiraj auditat de BRAT, de minim 50 de mii/exemplare/zi, doua cotidiane de limba romana si un cotidian de limba maghiara, respectiv trei televiziuni.
Suntem curiosi ce pozitie vor avea