Bătălia pentru bugetul generos al Primăriei Târgu Mureş se va da între Bogdan Ilieş, administratorul Info Statistics, şi Călin Zereş, patronul Image Communication * Şi între coordonatorii din umbră: Marius Cătană şi Sergiu Zereş * Cu toate că au organizat o licitaţie publică restrictivă şi aranjată, reprezentanţii Primăriei nu au renunţat * Nici noi nu vom renunţa să contestăm organizarea acestei licitaţii a cărei rezultate vor fi cunoscute luni
Programată pentru ora 11, licitaţia pentru contractarea agenţiei de publicitate care va presta serviciile de publicitate media pentru Primăria Târgu Mureş s-a desfăşurat în final la ora 13. Participanţii, aşa cum se ştia deja în urbe, au fost firmele Info Statistics, patronată de Bogdan Ilieş, acelaşi personaj care a preluat frâiele Expo Media Serv, fosta firmă a lui Marius Cătană, compromisul şef peste achiziţiile publice din Direcţia pentru Protecţia Copilului, respectiv Image Communication, societate administrată de Călin Zereş, dar care îl are în spate pe fratele său Sergiu Zereş de la Radio Târgu Mureş. Rezultatul licitaţiei va fi cunoscut doar luni, după evaluarea ofertelor.
Cotidianul nostru a contestat în numărul trecut modul de întocmire a Caietului de sarcini şi evaluarea ofertelor după criteriul preţ/cm2, respectiv preţul/anunţ, spot, emisiune, un criteriu, de altfel, criticat intens în ultima vreme în licitaţiile publice. De asemenea, Primăria Târgu Mureş a stabilit dinainte de licitaţie ofertantul câştigător, precum şi subcontractanţii, adică cotidianele – două de limba română şi unul de limba maghiară, respectiv televiziunile care îi vor face şi în acest an campanii de imagine primarului Florea. Ni se pare extrem de suspect ca la organizarea unei licitaţii să primeze preţul, iar când vine vorba de oferta tehnică, aceasta să fie vagă, să nu conţină nici un indiciu despre tiraj, audienţă etc.