112. Un numar de telefon pe care il apelam de fiecare data cand avem vreo urgenta. Angajatii Dispeceratului Centralizat pentru Coordonarea Interventiilor preiau apelurile repartizandu-le dupa caz, serviciilor SMURD, Ambulanta, Pompieri, Jandarmerie sau Gardieni Publici.
Dupa modul de operare, DCCI Mures, este un proiect unic pe tara.
La Dispeceratul Serviciului Integrat de Urgenta Mures, telefoanele suna 24 de ore din 24, sapte zile pe saptamana. Un milion de apeluri pe an, 80.000 pe luna, 3.000 in 24 de ore, un apel la trei secunde.
Patru operatori pe tura, raspund fiecarui apel in parte, pentru ca la celalalt capat al firului, oameni disperati le solicita ajutorul. "Fiecare apel este preluat si tratat cu maxima seriozitate.
Operatorii preiau apelurile si dupa completarea fisei personale a pacientului predau cazul in functie de competente, medicului sau angajatului Politiei Comunitare, seful de tura fiind cel care gestioneaza ambulantele din teritoriu.
Este o munca de echipa in care fiecare isi cunoaste foarte bine sarcinile si datorita acestui fapt colaboram fara probleme. Iar increderea este reciproca", ne-a spus C.L. unul din coordonatorii serviciului 112.
S.O.S.
La Sighisoara, un cetatean s-a prezentat la spitalul din localitate cu o amputatie de index stang si cu fracturi deschise la falange.
Medicii spitalului au solicitat o salvare pentru transportarea pacientului la Targu Mures, in vederea efectuarii operatiei plastice si reparatorii de reconstructie… parintii unei fetite de 16 ani au solicitat o salvare pentru fiica lor care urma sa nasca… un elev care a facut scandal la poarta Liceului Bolyai, cateva glicemii crescute, alte cateva persoane care acuzau palpitatii c