Nastase a deschis, sambata, usile celebrei case din Zambaccian, chemand presa sa-i viziteze apartamentul, sa vada ca "n-are nimic de ascuns", asa cum s-ar putea crede avand in vedere ca se opune cu vehementa perchezitiei solicitate de procurorii de la DNA. Sfatuit de consilierii sai de imagine, Nastase a invitat cativa ziaristi, in doua "transe", mai intai pe cei din televiziuni, si apoi presa scrisa, pe baza de lista nominala, fara a permite accesul fotoreporterilor. Dar l-a permis pe cel al cameramanilor, pentru ca fara televiziune exercitiul de imagine n-ar fi avut nici un efect, obiectivul sau fiind acela ca telespectatorii sa vada ca in Zambaccian este nu un palat, ci un adevarat muzeu, salasul unui om de "mare" cultura si pasionat de arta. De altfel, a fost mai mult decat evidenta deturnarea atentiei de la problemele de fond invocate de DNA in cererea de perchezitie si in general in cazul "Zambaccian", si anume acelea referitoare la luare de mita sub forma de obiecte din China in valoare de 100.000 de dolari. Atentia a fost deturnata de la acuzatiile de luare de mita sub forma de obiecte catre prezentarea unui adevarat muzeu aflat in apartamentul familiei Nastase, Adrian Nastase insusi erijandu-se intr-un ghid extrem de binevoitor in a oferi amanunte despre fiecare tablou in parte din cele cateva sute care sufoca pur si simplu peretii casei. Vizitatorii, chemati la ora fixa, au fost luati in primire, la poarta, de catre Anca Alexadrescu, consilierul de imagine al lui Nastase, si purtati catre "misterele" celui mai celebru apartament din Romania. Dupa trei etaje urcate cu liftul luxos, au fost intampinati de stapanul casei, care s-a straduit sa para un simplu cetatean, o "victima" inocenta a unui context politic complex. Sotia sa, Dana, a participat si ea la "vizionare", insa la ea s-a vazut profunda neplacere provocata de prezenta unor straini si a camerelor