Restructurarea uzinelor Volkswagen din Germania a devenit inevitabila. Pentru a-si asigura viitorul, cel mai mare producator european de automobile din Europa va trebui sa renunte la cel putin 20.000 de angajati, inclusiv din cadrul ramurii producatoare de cutii de viteze si motoare, informeaza Reuters.
"Nu exista alternativa", a declarat Bernd Pischetsrieder, presedintele executiv al grupului, care s-a aratat increzator ca VW isi va atinge obiectivul de a obtine un profit inainte de impozitare de 5,1 miliarde euro (6,10 miliarde dolari) in 2008. Directorul financiar al grupului, Hans Dieter Poetsch, a sustinut punctul de vedere al directorului executiv.
"Viitorul pe termen lung al grupului Volkswagen nu poate fi conceput fara restructurarea fabricilor din Germania, chiar daca toate celelalte componente ale grupului isi indeplinesc obiectivele legate de profitabilitate", a spus Poetsch.
Restructurarea uzinelor Volkswagen din Germania a devenit inevitabila. Pentru a-si asigura viitorul, cel mai mare producator european de automobile din Europa va trebui sa renunte la cel putin 20.000 de angajati, inclusiv din cadrul ramurii producatoare de cutii de viteze si motoare, informeaza Reuters.
"Nu exista alternativa", a declarat Bernd Pischetsrieder, presedintele executiv al grupului, care s-a aratat increzator ca VW isi va atinge obiectivul de a obtine un profit inainte de impozitare de 5,1 miliarde euro (6,10 miliarde dolari) in 2008. Directorul financiar al grupului, Hans Dieter Poetsch, a sustinut punctul de vedere al directorului executiv.
"Viitorul pe termen lung al grupului Volkswagen nu poate fi conceput fara restructurarea fabricilor din Germania, chiar daca toate celelalte componente ale grupului isi indeplinesc obiectivele legate de profitabilitate", a spus Poetsch.