Cu ocazia zilei de 8 martie a fost lansat in Romania primul card de credit umanitar - EuroLine Style, in cadrul unei campanii internationale ample desfasurata sub numele "Moda tinteste cancerul mamar". Astfel, de fiecare data cand un client foloseste cardul in orice loc din Romania, 0,15 la suta din tranzactie este donat cauzei "Moda tinteste cancerul mamar", iar 10 la suta din comisionul anual este donat pentru a sustine lupta impotriva acestei maladii.
Campaniei i s-au alaturat o seama de parteneri importanti, printre care Medsana, Rita Muresan, Elmec (Nike, Famous Brands, Miss Sixty), River Woods, Together, Kidz, Kids Planet, Blu, Bambino&Bambino, Chelsea Club si Veronesse, care au inteles valoarea cauzei si ofera posesorilor cardului reduceri de pana la 20 la suta pentru cumparaturi.
Emitatorul cardului, compania EuroLine Retail Service, impreuna cu BancPost, face parte din grupul financiar EFG Eurobank Ergasias, lider in serviciile bancare de retail din Grecia.
Cu ocazia zilei de 8 martie a fost lansat in Romania primul card de credit umanitar - EuroLine Style, in cadrul unei campanii internationale ample desfasurata sub numele "Moda tinteste cancerul mamar". Astfel, de fiecare data cand un client foloseste cardul in orice loc din Romania, 0,15 la suta din tranzactie este donat cauzei "Moda tinteste cancerul mamar", iar 10 la suta din comisionul anual este donat pentru a sustine lupta impotriva acestei maladii.
Campaniei i s-au alaturat o seama de parteneri importanti, printre care Medsana, Rita Muresan, Elmec (Nike, Famous Brands, Miss Sixty), River Woods, Together, Kidz, Kids Planet, Blu, Bambino&Bambino, Chelsea Club si Veronesse, care au inteles valoarea cauzei si ofera posesorilor cardului reduceri de pana la 20 la suta pentru cumparaturi.
Emitatorul cardului, compania EuroLine Retail Service, impreuna cu BancPost, face parte