Una dintre principalele atractii de divertisment ale Bucurestiului este complet rebrandata. Dupa 4 ani, Amsterdam Grand Café si-a redefinit personalitatea si ideologia si se numeste acum Amsterdam.
Pentru cei care au apreciat spatiul multifunctional si atmosfera de la Amsterdam – acestea sunt in continuare prezente si incorporate in procesul de rebranding. Amsterdam doar s-a maturizat in intelegerea fata de ceea ce isi doresc clientii, sustin initiatorii acestui proiect. La ceea ce insemna Amsterdam Grand Café acum patru ani, diversitate, prietenie, deschidere, dinamism au fost adaugate inventivitatea, pasiunea, libertatea si increderea.
Intreg conceptul a pornit de la un studiu efectuat anul trecut, cand a fost clar ca majoritatea clientilor nu foloseau intreaga titulatura, ci se refereau simplu la Amsterdam. Astfel a aparut necesitatea de a include sub acelasi acoperis un club la subsol Exit, o cafenea si Grand Room la primul etaj, ceea ce a condus la dezvoltarea sloganului “3 niveluri de experienta”.
Noua identitate vizuala a fost creata de Idea Highway, formata din Mihaela Kavdanska, Alex Balint si IGU (Cristian Vasile). Logo-ul a fost creat tot tinand cont de cele 3 niveluri de la Amsterdam.
Litera “E” din Amsterdam este formata din trei linii orizontale, reprezentand cele trei niveluri si pozitionarea lor – un restaurant la primul etaj, o cafenea la parter si un club la subsol. Cele trei culori au fost alese pentru a descrie din perspectiva cromatica intensitatea atmosferei de la fiecare nivel: galben pentru Grand Room la etaj, unde atmosfera este calma si relaxanta, portocaliu pentru parter unde oamenii simt vibratiile muzicii si entuziasmul conversatiei si a necunoscutului; rosu pentru clubul de la subsol Exit, unde atmosfera se incinge cu adevarat! Activitatile gazduite pana acum de Amsterdam Grand Café vor fi continuate si in noul c