Compania Orange a lansat doua servicii cu ajutorul carora clientii se pot orienta si pot gasi puncte de interes din diverse domenii utilizand telefonul mobil. Serviciile Ghidul zonei si Ghidul general sunt disponibile in orasele Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Ploiesti, Poiana Brasov, Targu Mures, Timisoara si de-a lungul principalelor drumuri nationale si europene.
De cele doua servicii pot beneficia atat abonatii Orange, cat si utilizatorii PrePay. Clientii care activeaza serviciul Ghidul zonei si intra pe wap in Orange World pot primi informatii despre zona in care se afla si pot gasi cele mai apropiate cluburi, restaurante, agentii loto, banci, bancomate, cinematografe, hoteluri, sali de sport etc.
Acestia au posibilitatea de a afla informatii detaliate referitoare la punctul de interes ales si, in functie de telefonul utilizat, pot obtine harta, adresa, numarul de telefon, programul de lucru si distanta aproximativa fata de locul in care se afla. Pentru consultarea listei punctelor de interes din vecinatate, tarifarea se face doar pentru traficul wap, in functie de pachetul de date activat si de tehnologia folosita la conectare: CSD sau GPRS/EDGE.
Informatiile sunt disponibile insa si prin serviciul Mesaje Scrise. Clientii pot trimite un mesaj la 360, cu un cuvant-cheie, pentru a afla adresa, numarul de telefon si distanta aproximativa fata de locul in care se afla. Lista cuvintelor-cheie este disponibila pe site-ul Orange, www.orange.ro. Detaliile primite in urma unei solicitari corecte costa 0,30 dolari.
Ghidul general pune la dispozitia clientilor Orange informatii despre serviciile existente in marile orase din tara si, la solicitare, ofera informatii detaliate pentru a facilita accesul clientilor la punctele de interes. Consultarea Ghidului general se face prin selectarea denumirii stra