GlaxoSmithKline, unul dintre liderii mondiali în domeniul şcolilor de afaceri şi liderul pieţei farmaceutice din România, a lansat luni, 6 martie, campania de selecţie a studenţilor care doresc să participe în luna iulie la "Şcoala de Afaceri GSK". Campania de selecţie se derulează în 90 de facultăţi din ţară, iar data limită pentru înscriere este 31 martie 2006.
"Şcoala de Afaceri GSK" face parte din programele "GSK pentru Excelenţă", lansate în anul 2003, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării. Campania de selecţie se derulează în centrele universitare Bucureşti, Braşov, Constanţa, Craiova, Cluj, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea şi Timişoara. Se poate înscrie la aceste cursuri orice student care îndeplineşte fiecare din următoarele criterii: să aibă media generală peste 8.00, scrisori de recomandare din partea a cel puţin 2 profesori, să fi fost implicat în proiecte în timpul facultăţii, să deţină premii speciale în domeniul academic, să aibă cunoştinţe de limbă engleză de nivel mediu.
Procesul de selecţie a participanţilor se va desfăşura în două etape. Primul pas va fi cel de verificare a tuturor formularelor de înscriere, conform criteriilor anunţate. Apoi candidaţii selectaţi vor participa în cadrul Centrului de Evaluare la un program special conceput în urma căruia vor fi aleşi participanţii finali. Studenţii astfel selectaţi vor participa gratuit la cursurile "Şcolii de Afaceri GSK" care se vor desfăşura la Braşov, în perioada 3 – 14 iulie. La fel ca în anii trecuţi, angajaţi ai GSK vor susţine cursuri practice de Marketing, Vânzări, Finanţe, Comunicare, Resurse Umane, Producţie, Dezvoltare Organizaţională şi Project Management. În plus, cursanţii vor avea ocazia să se familiarizeze cu aspectele practice ale activităţii unei companii multinaţionale.
"Cei 150 de absolvenţi de până acum ai şcolii de Afaceri GSK ne-au demonstrat suc