Realizarea proiectelor de investiţii anunţate pentru acest an la nivelul Capitalei va perturba circulaţia şi traficul, lucrările de construcţie obligând la închiderea unor trasee şi devierea Realizarea proiectelor de investiţii anunţate pentru acest an la nivelul Capitalei va perturba circulaţia şi traficul, lucrările de construcţie obligând la închiderea unor trasee şi devierea lor pe rute ocolitoare. În acest context, primarul general Adriean Videanu a subliniat recent că mijloacele de transport în comun vor avea prioritate în master-planul de circulaţie în detrimentul maşinilor individuale. El a spus că "măiestria" acestei gestionări va sta în sarcina Direcţiei de Transport din Primăria Capitalei, al cărei director va plăti dacă "nu va face treaba bine". Modernizarea străzilor va avea loc concomitent cu aceea a liniilor de tramvai aferente, dar şi reparaţii capitale în vederea dirijării şi siguranţei circulaţiei. Proiectul de "modernizare linii tramvai" se referă la modernizarea reţelelor de pe şos. Mihai Bravu, de la Calea Vitan la Bucur Obor, de pe str. Aviator şerbănescu, de la şos. Pipera la DN 1, de pe bd. Barbu Văcărescu, de la şos. Pipera la şos. ştefan cel Mare, de pe bd. Dimitrie Pompei, între platforma Pipera şi Barbu Văcărescu, de pe Calea Călăraşi, bd. Corneliu Coposu, între Sf. Vineri şi bd. Chişinău, de pe bd. Basarabiei, între Piaţa Muncii şi Faur, de pe str. Armand Călinescu, de la str. Vasile Lascăr până la Calea Moşilor. Vor fi modernizate şi liniile de tramvai de pe bd. Bucureştii Noi, de la Laromet la şos. Chitila, de pe bd. Ion Mihalache, între şos. Chitila şi Piaţa Victoriei, de pe str. Liviu Rebreanu, bd. Lacul Tei, Chişinău, Pache Protopopescu, Calea şerban Vodă, bd. Theodor Pallady, de la complexul RATB Titan până la bd. Mărăşeşti.