Perioada de pauza dintre cele doua sezoane a adus si schimbari in rândul echipelor, la capitolul sponsori, piloti si tehnicieni. Cea mai mare lovitura in materie de achizitii pare sa o fi dat de Red Bull Racing prin aducerea designerul-lui Adrian Newey, care a lucrat pâna la sfârsitul anului 2005 pentru cei de la McLaren. Contractul semnat de tehnician prevede program de munca relativ lejer, de patru zile pe saptamâna, cu un salariu anual fabulos, de 10 milioane de dolari. Red Bull a mai recrutat si alti oameni de la McLaren, dar si de la Renault, insa nu a reusit sa coopteze in staff-ul sau personal de la Ferrari si Toyota. La capitolul piloti, singura mutare notabila in rândurile echipelor de top o reprezinta venirea lui Felipe Massa la Ferrari, in locul conationalului sau, Rubens Barrichello, care a ales sa concureze pentru Honda, alaturi de britanicul Jenson Button. Daca inaintea acestui sezon putine mutari au fost de consemnat in ceea ce-i priveste pe piloti, in 2007 se anunta schimbari masive. In primul rând, campionul mondial en-titre, Fernando Alonso, va trece, asa cum s-a anuntat, la McLaren, iar Michael Schumacher s-ar putea retrage, pentru locul sau presa anuntând deja candidaturile lui Kimi Raikkonen si Valentino Rossi. McLaren, pe lânga faptul ca il va avea in curte pe campionul din 2005, va beneficia si de un nou contract cu Vodafone, foarte avantajos din punct de vedere financiar. Perioada de pauza dintre cele doua sezoane a adus si schimbari in rândul echipelor, la capitolul sponsori, piloti si tehnicieni. Cea mai mare lovitura in materie de achizitii pare sa o fi dat de Red Bull Racing prin aducerea designerul-lui Adrian Newey, care a lucrat pâna la sfârsitul anului 2005 pentru cei de la McLaren. Contractul semnat de tehnician prevede program de munca relativ lejer, de patru zile pe saptamâna, cu un salariu anual fabulos, de 10 milioane de dolari. Re