A cincisprezecea ediţie de primăvară a expoziţiei DENTA a adunat la Romexpo, în perioada 8-11 martie, peste 140 de firme din România şi străinătate, reunind sub acelaşi acoperiş cei mai buni medici dentişti, tehnicieni dentari şi cei mai prestigioşi producători şi distribuitori de materiale folosite în medicina dentară. Expoziţia este recunoscută a fi cel mai important eveniment adresat societăţilor din domeniul medicinei dentare, peste 9.000 de vizitatori fiind prezenţi la Romexpo.
În timp ce firmele au acordat reduceri substanţiale şi au oferit pachete surpriză, vizitatorii s-au putut delecta cu unit-uri dentare de înaltă clasă, produse în România, dar şi cea mai modernă aparatură existentă pe piaţă.
În paralel, a fost organizat Congresul Internaţional de Stomatologie susţinut de Asociaţia Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România şi FDI World Dental Federation, dar şi seminarii şi activităţi conexe, extrem de importante pentru medici şi tehnicieni în ceea ce priveşte educaţia continuă.
În acelaşi timp, firmele expozante au realizat importante discount-uri pentru clienţii care au achiziţionat mai multe produse, dar au oferit şi cadouri doamnelor de 8 Martie. Faţă de ediţia de primăvară din 2005, acum au fost prezenţi la Romexpo 115 expozanţi din România şi 28 din străinătate, cu 36% mai mulţi ca în 2005. Expozanţii din străinătate sunt firme de profil din Austria, Belgia, China, Elveţia, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Republica Moldova, Norvegia, Pakistan şi Suedia.
Între congrese şi seminarii şi-au făcut loc şi câteva lansări de produse, în premieră în România. Astfel, pasta de dinţi Aloe Vera Original, care conţine 45% Aloe Vera, propolis şi fluor a fost lansată de MEDIMEX 2000, la fel ca şi Cristalul, o gamă inedită de bijuterii dentare. O altă pastă de dinţi promovată intens la DENTA a fost Colgate Sensitive, c