Experienta celor sase ani petrecuti la filialele companiei Unilever din Italia si Cehia a fost esentiala in ascensiunea ei In noiembrie 2005, tenacitatea, ambitia si curajul Alexandrei Gatej au fost rasplatite pe masura eforturilor depuse pana atunci pentru compania careia ii este fidela de noua ani. Proaspat numita presedinta ne-a marturisit ca primul lucru pe care l-a facut dupa preluarea postului a fost o calatorie cu masina in Albania, Bosnia&Herzegovina, Bulga
Experienta celor sase ani petrecuti la filialele companiei Unilever din Italia si Cehia a fost esentiala in ascensiunea ei
In noiembrie 2005, tenacitatea, ambitia si curajul Alexandrei Gatej au fost rasplatite pe masura eforturilor depuse pana atunci pentru compania careia ii este fidela de noua ani.
Proaspat numita presedinta ne-a marturisit ca primul lucru pe care l-a facut dupa preluarea postului a fost o calatorie cu masina in Albania, Bosnia&Herzegovina, Bulgaria, Macedonia&Kosovo, Moldova si Serbia. De ce? Pur si simplu, pentru a-i cunoaste pe oamenii cu care urma sa lucreze, doar cativa din cei 812 pe care ii are acum in subordine. “Un om care calatoreste des prin Balcani trebuie sa citeasca multa istorie pentru a intelege diferentele de mentalitate si de stil de afaceri”, crede Alexandra Gatej. Cum a reusit ea sa ajunga in aceasta pozitie?
“Numirea mea vine dupa o cariera de noua ani in companie, ceea ce inseamna unul din cele mai scurte drumuri parcurse pana la functia de presedinte in Unilever. Este o recunoastere a rezultatelor mele din acesti ani, dar si a evolutiei acestei piete”, spune Alexandra Gatej, care, in ultimii doi ani si jumatate, a facut parte din boardul Unilever South Central Europe, ca marketing director pentru Divizia de detergenti si