Conducerea Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta a inceput o campanie de promovare a Portului Constanta. Prima etapa a avut loc in data de 10 martie, in Budapesta, Ungaria, unde s-a desfasurat manifestarea intitulata "Ziua Portului Constanta". Ideea, o premiera in istoria institutiei, a avut ca scop prezentarea oportunitatilor de afaceri oferite de port si promovarea acestuia, a facilitatilor si a serviciilor oferite. De asemenea, reprezentantii CNAPMC au subliniat si strategia, si proiectele de dezvoltare a portului, punand accentul pe faptul ca acesta comunica facil cu Dunarea si face parte din coridorul de transport paneuropean nr. VII, element cu atat mai important cu cat Romania va adera, in curand, la Uniunea Europeana. Ministri, secretari de stat si directori Delegatia care a participat la Zilele Portului Constanta a fost numeroasa, din ea nelipsind principalii actori din domeniul maritim si portuar, dar si membri ai institutiilor publice si private. Astfel, au fost prezenti reprezentanti ai Administratiei Porturilor Maritime SA Constanta, ai Autoritatii Navale Romane, ai Administratiei Canalelor Navigabile Romane, dar si ai unor societati comerciale importante, precum Oil Terminal, Socep, Chimpex, South Container Terminal si ai unor agentii de shipping. Importanta evenimentului a fost subliniata si de prezenta in delegatie a ministrului roman al Integrarii, Anca Boagiu, a secretarului de stat in Ministerul Transporturilor, Alexandros Galiatatos, a deputatului in Parlamentul Romaniei Laurentiu Mironescu si a doamnei Comaroschi Ireny, ambasadorul Romaniei in Ungaria. Partea ungara a fost reprezentata de peste 70 de companii, in special din domeniul transporturilor, si de reprezentanti ai ministerului de resort. Autostrada pe apa Invitatul special al CNAPMC, ministrul Anca Boagiu, a declarat, in deschiderea evenimentului, ca Romani