Autoturismele noi de import achiziţionate în leasing pe piaţa românească au totalizat, în primele două luni, 7.540 de unităţi, cu peste 25% mai mult decât în perioada similară a anului 2005. Deşi volumul maşinilor străine vândute în leasing a crescut cu 25,8%, acest segment de finanţare a pierdut teren în faţa creditului bancar şi a plăţii pe loc. |n cazul autoturismelor noi importate, leasingul a avut o pondere de 51%, în scădere cu 7% faţă de acelaşi interval din 2005. Majoritatea clienţilor societăţilor de leasing au ales Skoda, fiind achiziţionate 1.093 de unităţi din această marcă. Pe următoarele locuri se află, la mare distanţă, mărcile Renault, cu 910 unităţi vândute, Vokswagen, cu 868 de unităţi, şi Ford cu 744 de unităţi. (V.Z.)
Autoturismele noi de import achiziţionate în leasing pe piaţa românească au totalizat, în primele două luni, 7.540 de unităţi, cu peste 25% mai mult decât în perioada similară a anului 2005. Deşi volumul maşinilor străine vândute în leasing a crescut cu 25,8%, acest segment de finanţare a pierdut teren în faţa creditului bancar şi a plăţii pe loc. |n cazul autoturismelor noi importate, leasingul a avut o pondere de 51%, în scădere cu 7% faţă de acelaşi interval din 2005. Majoritatea clienţilor societăţilor de leasing au ales Skoda, fiind achiziţionate 1.093 de unităţi din această marcă. Pe următoarele locuri se află, la mare distanţă, mărcile Renault, cu 910 unităţi vândute, Vokswagen, cu 868 de unităţi, şi Ford cu 744 de unităţi. (V.Z.)