Majoritatea celor activi in economia romaneasca sunt deja familiarizati cu programele de gestiune Ciel. Dar putini sunt cei care stiu cine coordoneaza intreaga activitate a companiei. Pe Dan Damian l-am cunoscut cu ocazia unei conferinte de presa organizate la inceputul anului. Impresia de atunci era a unui om energic, acea personalitate care isi realizeaza toate obiectivele.
O experienta de invidiat in industria de servicii
"Experienta mea de manager intr-o companie multinationala a inceput in 1997, cand am fost ales pentru pozitia de Regional Sales Manager pe zona de est a Romaniei in MobilRom (fost Dialog, acum Orange)", ne-a declarat Damian. Cei doi ani petrecuti in acea pozitie au insemnat atat acumularea unei importante experiente comerciale in domeniul serviciilor, cat si confirmarea, prin rezultatele obtinute, a potentialului sau de a organiza echipe si de a livra rezultate. Dupa doi ani, a acceptat sa faca acelasi lucru, dar la nivel national si, astfel, a venit la Bucuresti, ca General Sales Manager al Telemobil. Era perioada relansarii dinainte de Zapp. "Acest post mi-a folosit drept «trambulina» spre cel de director Vanzari si Marketing la Sodexho Pass Romania", isi aminteste Damian. "Am trecut de la servicii de telecomunicatii la servicii financiare tip B2B (business to business, n.r.), dar am preluat si responsabilitatile de marketing, completandu-mi astfel experienta si expertiza comerciala", a continuat managerul de la Ciel. Aceasta, precum si rezultatele obtinute (tot prin valoarea echipelor coordonate), i-au facut pe cei de la Medicover sa-i propuna pozitia de director comercial in cadrul companiei. Desi considerata o provocare mai ales prin schimbarea radicala a domeniului de activitate, pentru Dan Damian, acceptarea acestui post a fost doar o trecere la un alt nivel. "Acelasi tip de vanzare plus alt tip de servicii (servi