De cativa ani, Cristian Burci s-a orientat spre alte afaceri decat publicitatea. In 2004, agentia pe care a fondat-o, Graffiti/BBDO, a inregistrat pierderi. Pentru 2005, bilanturile nu sunt definitivate.
Spre deosebire de ceilalti pionieri ai publicitatii romanesti, care sunt inca implicati in afacerile de comunicare pe care le-au infiintat, Cristian Burci, fondatorul grupului Graffiti, pare detasat de lumea publicitatii. Chiar el recunoaste ca n-a mai calcat prin agentia Graffiti/BBDO de cativa ani buni, fiind mai mult preocupat de celelalte afaceri ale sale: audiovizual, industrie, imobiliare.
Dar asta nu inseamna ca pur si simplu a rupt legatura cu firmele sale, conduse de oamenii sai de incredere. Dan Moraru (managing director Graffiti/BBDO), Carmen Lixandru (Media Direction), Diana Tobosaru (Graffiti/BBDO), Violeta Rusca (Global Media), Alexandru Calinescu (Prospero) ii raporteaza lui Burci despre evenimentele importante care tin de business.
Dan Moraru spune ca fondatorul este "implicat cat trebuie in afacerile grupului si neimplicat tot cat trebuie". Cristian Burci impreuna cu tatal sau detin participatii majoritare sau semnificative in mai toate companiile din grupul Graffiti: Graffiti/BBDO, Media Direction si Proximity, dar si in firmele ce functioneaza in jurul acestor entitati: Carlo Production, Prospero, Global Media.
Reteaua internationala BBDO, parte a concernului Omnicom, apare direct doar in actionariatul agentiei de publicitate Graffiti si in Media Direction. Indirect, BBDO este prezent in compania de productie audio/video Carlo Production. Cele trei companii raporteaza americanilor, fiecare separat, performantele financiare.
Potrivit contractului, BBDO isi poate majora oricand participarea in agentia de publicitate din Romania. Dan Moraru spune ca nu este stabilit un termen limita si nici m