Incepand de astazi, Adrian Nastase va fi un simplu deputat. Fara salariul de presedinte al Camerei Deputatilor, de 45 de milioane, fara cei 10 sepepisti care-l insoteau zi si noapte, fara masinile blindate, mai ales celebrul jeep, fara girofar, fara Zambaccianul in miniatura instalat in somptuosul birou de presedinte de la Camera, fara Cancelaria de presedinte, formata din 47 de consilieri si seful de Cancelarie Gheorghe Emacu, fara intalnirile la nivel inalt cu oficialii europeni si cu presedintii de parlamente, fara fondul de protocol de miliarde alocat de la bugetul statului. Ca simplu deputat, Nastase va avea un salariu de vreo 30 de milioane de lei, o secretara, o masina Dacia Logan si va imparti biroul cu inca alti 4-5 deputati. Insa de departe cea mai usturatoare pierdere este cea legata de girofar. De 15 ani, Nastase nu se deplaseaza altfel decat cu girofar pe limuzina si cu geamuri fumurii; cum o sa suporte el viata privita din Logan? Si oare dna Dana cum se va simti in pielea de sotie a unui simplu deputat, care, pe deasupra, mai vine acasa si cu salariul redus la jumatate? Incepand de astazi, Adrian Nastase va fi un simplu deputat. Fara salariul de presedinte al Camerei Deputatilor, de 45 de milioane, fara cei 10 sepepisti care-l insoteau zi si noapte, fara masinile blindate, mai ales celebrul jeep, fara girofar, fara Zambaccianul in miniatura instalat in somptuosul birou de presedinte de la Camera, fara Cancelaria de presedinte, formata din 47 de consilieri si seful de Cancelarie Gheorghe Emacu, fara intalnirile la nivel inalt cu oficialii europeni si cu presedintii de parlamente, fara fondul de protocol de miliarde alocat de la bugetul statului. Ca simplu deputat, Nastase va avea un salariu de vreo 30 de milioane de lei, o secretara, o masina Dacia Logan si va imparti biroul cu inca alti 4-5 deputati. Insa de departe cea mai usturatoare pierdere este cea