Firmele romanesti vor servicii de suport prin telefon sau chat, releva un sondaj al BitDefender, divizia de securitate a datelor din cadrul Softwin, realizat recent in randul a 50 de companii cu peste 100 de angajati - pentru a determina atitudinea si nivelul de satisfactie al responsabililor IT, in ceea ce priveste solutiile de securitate utilizate. Pentru cei intervievati, foarte important este ca siguranta pe care o furnizeaza produsul in sine sa fie dublata de cea oferita de specialisti. Dintre serviciile adaugate, cele mai apreciate sunt cele de suport tehnic.
Potrivit Softwin, din caracteristicile acestui serviciu, posibilitatea de a primi raspunsuri in timp real prin telefon sau chat se afla pe primul loc, cu 31% din mentionari, fiind urmate de gradul de pregatire al echipei furnizorului (21%), vizitele inginerilor de suport la sediul clientului, relationarea personala cu specialistii de suport tehnic (19%) si documentatia on-line (10%).
In cele mai multe cazuri, achizitia programelor software de securitate s-a facut in urma unei testari tehnice si a comparatiei cu alte produse similare. Au fost evaluate diferite criterii precum serviciile de asistenta, usurinta in utilizare, eficienta in detectie, stabilitatea, pretul si, nu in ultimul rand, renumele marcii.
Dintre modalitatile de apelare a serviciilor de suport tehnic, cea mai des folosita este contactarea prin telefon (41% dintre mentiuni). Urmatoarele optiuni sunt cererile trimise prin e-mail (27%), deplasarea inginerilor de suport tehnic la sediul clientului (25%) si accesarea sectiunii dedicate suportului tehnic de pe site-ul web (7%).
BitDefender este o suita de peste 54 de solutii pentru satisfacerea nevoilor de securitate ale mediului IT actual, oferind administrarea eficienta a amenintarilor informatice pentru peste 41 de milioane de utilizatori individuali si din corporatii,