Grapefruit, o companie de branding si identitate a corporatiilor ce joaca un rol activ in comunitatea profesionala, si-a deschis o filiala si in Bucuresti.
Jurnalul National: In ce an ati inceput activitatea? Stefan Liute: Grapefruit a fost infiintata in 1999 in Iasi ca un mic parteneriat creativ intre Marius Ursache, Stefan Liute si Laurian Gridinoc. Am fost primii din Romania care am spus si am facut multe despre identitatea corporatista si de brand, naming si manuale de brand. Continuam si astazi sa deschidem cai, sa cream tendinte si sa fim emulati de cei mici si de cei mari.
Care este formula in care activati in prezent? Care sunt parteneriatele pe care le aveti in momentul de fata? Grapefruit este o agentie independenta, care stabileste parteneriate per proiect cu diverse agentii de comunicare / marketing din tara si din strainatate.
Am inteles ca de curand ati deschis si un sediu la Bucuresti. Care este echipa care activeaza aici si de ce a simtit Grapefruit nevoia sa fie prezenta si in Capitala? Cresterea numarului clientilor din Bucuresti si a complexitatii proiectelor pe care le desfasuram impreuna cu ei a impus prezenta noastra permanenta in Bucuresti.
Echipa Grapefruit din Bucuresti este acum in formare si se va axa pe activitatea noastra principala de consultanta de branding.
Cum se pozitioneaza Grapefruit pe piata de branding din Romania? Grapefruit ofera procese de lucru ce patrund in miezul problemelor, prin strategie pe baza careia se poate actiona, prin simboluri pline de semnificatie si prin dispozitive utilizabile.
Grapefruit este o agentie de top, care face ca brandingul sa conteze cu adevarat - atat pentru sine, cat si pentru clientii ei. Calitatea si portofoliul ne recomanda ca o agentie premium.
Ati reusit sa creati o identitate vizuala occidentala unei marci traditionale (Antibiotice), cu