Fie că dotarea „moştenită” de la fostul Cosmorom nu este mulţumitoare, fie că numărul clienţilor depăşeşte „puterea” reţelei, cert este că noul operator de telefonie mobilă Cosmote a început să-şi dezamăgească clienţii. Pentru a da un telefon din reţeaua Cosmote, un braşovean trebuie să încerce de mai multe ori. Aproape de fiecare dată, rezultatul este acelaşi: un mesaj de „reţea ocupată” sau „eroare de conectare”…
Avalanşă de clienţi
Calitatea convorbirilor a început să scadă odată cu noua ofertă lansată pe perioada acestei luni: 2.000 de minute contra a 3 euro. Nu a fost nevoie de o campanie publicitară agresivă pentru că oferta spunea totul de la sine. Astfel, la Braşov şi mai peste tot în ţară, la uşile reprezentanţelor Cosmote şi la magazinele partenere s-au format cozi interminabile. Cartelele pre-pay au început să dispară din magazine mai rău decât laptele pe rafturile alimentărilor comuniste. Cei care, după ore de aşteptat, au prins cartela, au ajuns din păcate la concluzia că efortul nu a meritat…
Cât dai, atât primeşti
Practic, oferta noului operator de pe piaţa telefoniei mobile mirosea a pomană. Pentru 3 euro, grecii de la Cosmote promit 33 de ore de convorbiri telefonice în reţea, dar utilizatorii s-au pomenit că nu prea au cum să le vorbească. Nu din cauza timpului liber, ci din cauza unor „mici” amănunte tehnice. „De fiecare dată când sun, îmi dă ton de ocupat. Am încercat de mai multe ori, fără succes”, a declarat unul dintre „fericiţii” posesori ai unei cartele Cosmote. Nu este vorba despre un caz nefericit. Majoritatea utilizatorilor se plâng că nu reuşesc să dea nici un apel, iar alţii abia reuşesc să dea un telefon după miezul nopţii, când reţeaua „respiră” mai uşor. „Am încercat să sun la 1244, serviciul pentru clienţi, dar nu am reuşit nici măcar să prind o linie, darămite un operator”, s-a plâns o utiliza