Gazeta de Sud si-a doborat adversarii. In cadrul unei ceremonii desfasurate, vineri, la Sala Auditorium a Muzeului National de Arta si in prezenta presedintelui Traian Basescu, Media Sud Management a primit, din partea Clubului Roman de Presa, pentru cotidianul care ocupa locul 1 in topul publicatiilor regionale din Romania, ''Premiul Dumitru Tinu''.
Gazeta de Sud face parte din trustul de presa Media Sud, care are peste 500 de angajati si include Radio Sud, Gazeta de Olt, Gazeta de Valcea, Agentia de presa Click News si Tipografia de Sud.
''Echipa Gazetei a reusit sa faca un lucru cu adevarat profesionist. Am prezentat proiectul de design si restructurare a ziarului, care a fost implementat in noiembrie 2005, si care a avut la baza niste focus-grupuri care au stabilit ce isi doreste cititorul. Am vorbit si de infiintarea departamentului de relatii cu clientii si efectele sale. Si lista poate continua. Pentru ca intentionam sa ne extindem, premiul de 5.000 de dolari castigat de Media Sud Management va fi probabil investit in utilaje pentru tipografie'', ne-a declarat Stefan Voinea, Director Comunicare si PR la Gazeta de Sud si cel care a conceput proiectul ce a intrat in cursa premiilor.
Drumul spre succes
In 1995, Gazeta se angaja sa lupte impotriva coruptiei si a afacerilor ilegale. Avand la baza o echipa imbatabila si hotarata sa darame orice obstacol, cel mai citit ziar din Oltenia a devenit in scurt timp cel mai cautat cotidian regional din Romania. "De 11 ani, scriem in fiecare zi pentru oltenii de pretutindeni. Am pornit de la un tiraj de 500 de exemplare si am ajuns la peste 30.000 de ziare vandute zilnic. Este o performanta unica pe piata presei locale din Romania", ne-a marturisit Stefan Voinea.
Mai mult, Gazeta de Sud este si liderul pietei de mica publicitate, cu peste 50.000 de anunturi tiparite in fiecare lun