ING Asigurari de Viata anunta rezultate solide la sfarsitul anului 2005, cu o crestere de 75,2% a profitului brut, de la 19.707.000 lei in 2004, la 34.527.000 lei la sfarsitul anului trecut. ING si-a consolidat pozitia de lider pe piata asigurarilor de viata din Romania, cu o cota de piata estimata de 37%.
ING Asigurari de Viata a inregistrat un venit net din prime de 391 milioane lei in 2005, in crestere cu 27,6% comparativ cu anul anterior. In acelasi timp, venitul total a atins 513.606.000 lei anul trecut, cu 24,5% mai mult fata de 412.388.000 lei in 2004.
Planurile Financiare pentru Copii se numara printre cele mai de succes produse din portofoliul ING Asigurari de Viata, alaturi de planurile de pensii si cele de protectie.
"Asigurarile contribuie cu pana la 49% la profitul general al ING Group la nivel mondial, iar in Europa Centrala si de Est divizia de asigurari a ING este furnizorul numarul unu de pensii si asigurari de viata", a declarat Bram Boon, director general executiv al ING Asigurari de Viata.
"Pentru Romania, strategia ING Asigurari de Viata in 2006 isi propune sa stabileasca standardele pentru a sprijini clientii in administrarea viitorului lor financiar si sa sustina in continuare dezvoltarea pietei asigurarilor de viata", a mai spus Bram Boon.
"Prin urmare, ne vom concentra pe consolidarea pozitiei de lider pe piata asigurarilor de viata, printr-o strategie de crestere axata pe orientarea catre client, precum si printr-o diversificare a produselor, mai ales pe segmentul de protectie.
"Romania este o piata cheie pentru ING Asigurari de Viata, cu atat mai mult cu cat nevoia de protectie este foarte mare. Estimam ca deficitul de protectie financiara in Romania se ridica la aproximativ 130 miliarde lei", a mai spus Bram Boon.
Una dintre prioritatile ING Asigurari de Viat