Metro a deschis la Timisoara primul magazin real, - Hypermarket, aceasta fiind cea de-a doua divizie a grupului care a intrat pe piata din Romania dupa Metro Cash & Carry. Noul magazin din Timisoara comercializeaza peste 30.000 de produse alimentare si nealimentare pe un spatiu total de 11.900 mp, din care spatiu util de 7.960 mp. Constructia magazinului a inceput in toamna anului trecut, intreaga investitie ridicandu-se la peste 15 milioane de euro.
"Avem un plan ambitios de expansiune in Romania, care presupune deschiderea de noi magazine in orasele Constanta, Oradea si Sibiu, magazine ce se afla deja in plin proces de constructie. Pana la sfarsitul anului alte trei magazine urmeaza sa fie deschise in centre economice importante din Romania printre care si Bucuresti", a declarat John Rix, Director General al real,- Hypermarket Romania.
real,- Hypermarket Romania SRL, al carui sediu central se afla situat in Ilfov, apartine Grupului Metro, unul din cele mai importante grupuri de comert cu amanuntul, aflat pe locul trei in lume. La ora actuala, Grupul Metro este prezent in treizeci de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.300 de unitati.
In Germania, dar si in alte tari din Europa real,- Hypermarket este o marca de succes care dispune de un lant de 328 de magazine, dintre care 288 in Germania, 30 in Polonia, 7 in Turcia si 3 in Rusia. Volumul vanzarilor nete la nivelul anului 2004 a fost de 8,2 miliarde euro.
Metro a deschis la Timisoara primul magazin real, - Hypermarket, aceasta fiind cea de-a doua divizie a grupului care a intrat pe piata din Romania dupa Metro Cash & Carry. Noul magazin din Timisoara comercializeaza peste 30.000 de produse alimentare si nealimentare pe un spatiu total de 11.900 mp, din care spatiu util de 7.960 mp. Constructia magazinului a inceput in toamna anului trecut, intreaga investitie ridicandu-se