Volvo va produce modelul S40 la o uzina din sud-vestul Chinei, unde va asambla aproximativ 10.000 de masini pe an. Pentru a beneficia de piata asiatica in plina expansiune Volvo va trebui numai sa colaboreze cu furnizorii locali si sa achizitioneze componente produse in China.
"Dupa ce am lucrat cu Changan Ford mai mult de un an, ne-am asigurat ca unitatea de productie, in colaborare cu expertii nostri, va indeplini standardele de calitate Volvo", a afirmat, intr-un comunicat, presedintele companiei. Changan Ford este o societate mixta formata de Changan Automobile si Ford, al doilea constructor american de automobile si proprietarul Volvo. In ultimii ani, China a atras interesul marilor constructori auto, care doresc sa profite de dimensiunea unei piete care se dezvolta intr-un ritm alert. Constructorul german BMW a construit o uzina in China in anul 2003, iar DaimlerChrysler intentioneaza sa inceapa productia la Beijing, cu o cadenta anuala de 25.000 de automobile. Vanzarile de automobile au crescut in China cu 15% in 2004, iar analistii estimeaza un avans de 10%-15% in acest an.
Volvo va produce modelul S40 la o uzina din sud-vestul Chinei, unde va asambla aproximativ 10.000 de masini pe an. Pentru a beneficia de piata asiatica in plina expansiune Volvo va trebui numai sa colaboreze cu furnizorii locali si sa achizitioneze componente produse in China.
"Dupa ce am lucrat cu Changan Ford mai mult de un an, ne-am asigurat ca unitatea de productie, in colaborare cu expertii nostri, va indeplini standardele de calitate Volvo", a afirmat, intr-un comunicat, presedintele companiei. Changan Ford este o societate mixta formata de Changan Automobile si Ford, al doilea constructor american de automobile si proprietarul Volvo. In ultimii ani, China a atras interesul marilor constructori auto, care doresc sa profite de dimensiunea unei piete care se dezvolta