- Diverse - nr. 56 / 22 Martie, 2006 Duminica noaptea, in Cluj-Napoca, Bucuresti, Constanta, Timisoara, Arad, Bistrita, Sibiu, Alba Iulia, Deva, Baia Mare, Oradea, Sighisoara, Petrosani, Abrud, Campeni si Rosia Montana, dar si in Targu-Mures, au fost expuse pe peretii unor institutii (in cazul Targu-Muresului, pe panourile de la pasaj) 12.000 de afise. Acestea au fost realizate pentru o campanie MindBomb si sunt sugestive, fie si doar prin titlurile lor - "Tacerea e de aur", "Guvernele trec, spaga ramane". "Prin campania pentru Rosia Montana se protesteaza impotriva proiectului de exploatare miniera intensiva cu cianuri de la Rosia Montana si impotriva publicitatii pe care Gabriel Resources, proprietarul Rosia Montana Gold Corporation, o face acestui proiect extrem de nociv pentru Romania. Intoxicarea cu propaganda pentru compania Gabriel Resources pe posturile de televiziune si in presa scrisa are drept scop cosmetizarea in ochii romanilor a imaginii Rosia Montana Gold Corporation - companie ramasa in epoca colonialismului brutal, a carei politica cinica a profitului va rade Rosia Montana de pe fata pamantului, va stramuta oamenii si va sterge istoria acestui loc", sunt de parere initiatorii campaniei. Partea buna, am adauga noi, este ca in Romania opinia publica si cateva institutii publice au facut front comun impotriva unei afaceri considerate paguboase, demonstrand astfel ca Romania nu mai este un paradis al oricarui "investitor". FLORENTIN DEAC - Diverse - nr. 56 / 22 Martie, 2006 Duminica noaptea, in Cluj-Napoca, Bucuresti, Constanta, Timisoara, Arad, Bistrita, Sibiu, Alba Iulia, Deva, Baia Mare, Oradea, Sighisoara, Petrosani, Abrud, Campeni si Rosia Montana, dar si in Targu-Mures, au fost expuse pe peretii unor institutii (in cazul Targu-Muresului, pe panourile de la pasaj) 12.000 de afise. Acestea au fost realizate pentru o campanie MindBomb si sunt suges