LG Electronics a anunţat marţi că va lansa pe piaţa europeană, la începutul lunii mai, telefonul mobil "Chocolate". Compania speră ca prin acest model să înregistreze o creştere pe piaţa GSM, unde se situează în urma companiilor concurente. LG a vândut deja pe piaţa sud-coreeană 300.000 de unităţi din telefonul de tip slider, de culoarea ciocolatei, cu tastatura senzitivă la atingere, de la lansarea pe piaţă din luna noiembrie. LG este cel de-al patrulea producător de telefoane mobile pe plan mondial, în principal datorită poziţiei puternice pe piaţa terminalelor CDMA, utilizate mai ales în America. Pe piaţa telefoanelor GSM însă, prezenţa LG se situează la jumătate din cea a producătorului global numărul 5, Sony Ericsson. LG vrea să-şi extindă vânzările directe pe pieţele GSM, pentru a înţelege mai bine necesităţile consumatorilor. În prezent, compania îşi vinde aproape toate telefoanele mobile prin intermediul operatorilor şi este concentrat mai ales asupra modelelor avansate tehnologic şi nu al celor la care important este designul.
LG Electronics a anunţat marţi că va lansa pe piaţa europeană, la începutul lunii mai, telefonul mobil "Chocolate". Compania speră ca prin acest model să înregistreze o creştere pe piaţa GSM, unde se situează în urma companiilor concurente. LG a vândut deja pe piaţa sud-coreeană 300.000 de unităţi din telefonul de tip slider, de culoarea ciocolatei, cu tastatura senzitivă la atingere, de la lansarea pe piaţă din luna noiembrie. LG este cel de-al patrulea producător de telefoane mobile pe plan mondial, în principal datorită poziţiei puternice pe piaţa terminalelor CDMA, utilizate mai ales în America. Pe piaţa telefoanelor GSM însă, prezenţa LG se situează la jumătate din cea a producătorului global numărul 5, Sony Ericsson. LG vrea să-şi extindă vânzările directe pe pieţele GSM, pentru a înţelege mai bine necesităţile consumat