Una dintre cele mai scumpe maşini de pe piaţa din România se află acum şi pe şoselele târgumureşene. Sorin Ţerbea, managerul restaurantului Steakhaus Manadas, şi-a achiziţionat un bolid de peste 50.000 euro. "Vărul lui Tuareg", cum i se spune, are două motorizări de excepţie – 3.0 TDI, de 235 CP, şi un 4.2 V8 FSI, de 350 CP. În trafic normal, 60% din tracţiune se află pe puntea din spate, motricitatea se optimizează electronic prin sistemul ESP, cum există şi sisteme de alarmă anti-coliziune sau de detectare a unghiului mort. Are o lungime de 5,10 m, ceea ce se numeşte „vasul amiral de la Audi". Acesta oferă tot confortul necesar, putând asigura 6 sau 7 locuri în condiţii optime, variantele de dispunere a scaunelor fiind nu mai puţin de 28. Sistemul de suspensie asigură independenţa fată-spate, iar „liftul pneumatic" ridică garda la sol de la 205 la 240 mm. Cutie cu 6 trepte (sau automatică), haion electric. Mai mult, maşina nu porneşte „la cheie", ci îşi "recunoaşte" proprietarul încă de când acesta se apropie, pornind singură motorul, descuind uşile, dând drumul la muzică şi la climatizare. Chiar dacă preţul nu ne-a fost dezvăluit, putem spune că un Q7 poate fi achiziţionat cu peste 50.000 euro (varianta standard). (L.T.)
Una dintre cele mai scumpe maşini de pe piaţa din România se află acum şi pe şoselele târgumureşene. Sorin Ţerbea, managerul restaurantului Steakhaus Manadas, şi-a achiziţionat un bolid de peste 50.000 euro. "Vărul lui Tuareg", cum i se spune, are două motorizări de excepţie – 3.0 TDI, de 235 CP, şi un 4.2 V8 FSI, de 350 CP. În trafic normal, 60% din tracţiune se află pe puntea din spate, motricitatea se optimizează electronic prin sistemul ESP, cum există şi sisteme de alarmă anti-coliziune sau de detectare a unghiului mort. Are o lungime de 5,10 m, ceea ce se numeşte „vasul amiral de la Audi". Acesta oferă tot confortul necesar, putând