Firma Auto Cobalcescu, dealer pentru marcile Dacia si Renault, va comercializa si marca Nissan incepand din octombrie, cand vor fi finalizate lucrarile de constructie a unui centru de vanzari din Bucuresti, unde vor functiona un show-room Nissan si noua divizie de masini de ocazie a grupului.
Costurile intregului proiect nu au putut fi estimate, inca, de reprezentantii Auto Cobalcescu, care apreciau, la sfarsitul anului trecut, ca investitia va depasi un milion de euro.
Potrivit responsabilului de vanzari al companiei, Bogdan Balasoiu, Auto Cobalcescu isi mentine obiectivul de vanzari pentru acest an de 4.500 de unitati (dintre care 2.200 de unitati marca Renault) ca urmare a prognozatei restrangeri a pietei auto.
"Deja se simte trendul descrescator al pietei, avansul din primele doua luni fiind unul aparent, care va disparea catre sfarsitul anului. In plus, in cazul marcii Renault vom asista la o diminuare a vanzarilor cauzata de disparitia vechiului model Megane care avea un pret relativ redus si beneficia de multe oferte promotionale. O data cu introducerea pe piata a noului Megane, strategia Renault a prevazut stabilirea unor preturi mai mari pentru un nivel de echipare mai bun", a mai spus Balasoiu. Reprezentantul Auto Cobalcescu nu a estimat care va fi ponderea Clio III in vanzarile de automobile Renault prin reteaua companiei. Cobalcescu a inceput sa comercializeze joi noul model.
"Nu am vandut pana acum un model similar pentru a putea avansa un volum de vanzari.
Clio III se diferentiaza semnificativ de generatia anterioara, care nu a avut un succes foarte mare pentru ca, in general, clientii se orientau catre Symbol. Clio Symbol a acoperit in ultimii ani circa 40% din vanzarile de masini Renault prin show-room-urile noastre", a adaugat Balasoiu.
Firma Auto Cobalcescu, dealer pentru marcile Dacia si Renault, va comercializa