Adrian Dragan si Valentin Bradateanu au incheiat fara emotii ultimele trei etape desfasurate pe macadam in sezonul 2005, cu SEAT Ibiza 1,9 TDI, primul automobil cu motor diesel inscris oficial in Campionatul National de raliuri. Pentru 2006, echipa de tehnicieni Metrotehnica International, cu sprijinulSEAT Sport, a pregatit o noua masina SEAT Ibiza Cupra, model ce respecta specificatiile grupei A.
Sezonul 2005 a fost marcat de doua premiere. Pe de o parte a fost lupta stransa pentru titlurile puse in joc, duel ce a tinut pana in ultima etapa, iar pe de alta parte a fost prezenta in campionat a automobilelor diesel, modelul SEAT Ibiza 1,9 TDI devenind, in cele trei etape in care a luat startul, unul din punctele de atractie pentru spectatori si pentru media.
Cele trei raliuri de la finalul stagiunii trecute au constituit antrenamente in conditii reale, rolul acestora fiind punerea la punct a masinii si identificarea eventualelor probleme. Pe de alta parte, inscrierea la grupa N, clasa +2.0 este inadecvata cu performantele masinii - motor 2.0 TDI si tractiune pe puntea fata. Din acest motiv, pentru 2006, echipa a acceptat o noua provocare, astfel ca masina a fost pregatita conform specificatiei tehnice de grupa A si conform noii fise de omologare FIA, valabila de la 1 iulie 2005. Argumentele care au stat la baza acestei decizii au fost performantele intrinseci ale masinii si lupta echilibrata cu automobilele cu doua roti motrice eligibile pentru aceasta grupa, ceea ce se preteaza mai bine ambitiilor echipei.
La comenzile automobilului SEAT Ibiza Cupra se va afla echipajul Adrian Dragan - Valentin Bradateanu, cei doi aflandu-se la al doilea sezon impreuna. Aliniindu-se in continuare cu singurul automobil cu motor diesel omologat FIA, tanarul echipaj are drept obiectiv o pozitionare cat mai buna in clasamentul general si acumularea unor puncte in cadrul