(Foto: )
Mandatul noii conduceri a companiei "Rosia Montana Gold Corporation", inceput in urma cu cateva luni a fost marcat de probleme, inca de la inceput. Imaginea negativa a proiectului de la Rosia Montana a silit Compania sa investeasca sute de mii de euro intr-o campanie de "angelizare" a imaginii.
De asemenea, reprezentantii "Gabriel Resources" au iscat neintelegeri cu autoritatile locale din Alba, care au fost deranjate de promisiunile facute de acestia reprezentantilor judetelor vecine. Nu in ultimul rand, RMGC are probleme serioase cu organizatiile neguvernamentale care se opun proiectului.
Noua echipa instalata la varful "Gabriel Resources" (actionarul majoritar al "Rosia Montana Gold Corporation"), in frunte cu presedintele Consiliului de Administratie, Alan Hill, s-a confruntat inca de la inceput cu o mare problema de imagine.
Vicepresedintele RMGC, Richard Young, a recunoscut in urma cu cateva luni faptul ca firma pe care o reprezinta are o problema de imagine, drept pentru care au fost investite cateva sute de mii de euro intr-o campanie "de informare corecta a publicului".
Reprezentantii companiei au precizat la data respectiva difuzarea spoturilor de televiziune si a printurilor pentru presa scrisa a costat 500.000 de euro, si ca alte fonduri urmau sa fie alocate. "Este primul proiect la care se foloseste aceasta metoda. Am fi preferat sa cheltuim acesti bani aici, la Rosia Montana", a afirmat Young la sfarsitul lunii ianuarie a acestui an.
Banii sunt gestionati de doua agentii: "GMP Ashley" si "Spoon Media". De remarcat este faptul ca "GMP" a mai lucrat pentru Partidul Democrat, respectiv pentru Traian Basescu, un sustinator public al proiectului de unde si unele speculatii care s-au facut in ultimul timp.
Pra