Din punct de vedere comercial, anul 2005 a reprezentat pentru BRD - Groupe Société Générale o perioada caracterizata de cresterea intr-un ritm foarte accentuat a creditarii. Totalul creditelor, la sfarsitul anului 2005, a atins 10,5 miliarde RON, creditele pentru persoane fizice reprezentand 42%.
Astfel, volumul total al creditelor acordate de BRD - Groupe Societe Generale a crescut cu 38%, in termeni comparabili, fata de anul 2004. Cresterea creditelor pentru persoane fizice a fost de 86%, iar cresterea creditelor aferente persoanelor juridice a fost de 16%.
Depozitele clientelei la finele anului depasesc 14,7 miliarde RON, in crestere cu 57% fata de decembrie 2004.
Venitul net bancar si-a continuat cresterea si in 2005, valoarea sa fiind de 1 403 milioane RON, mai mare cu 17% in comparatie cu anul precedent, reflectqnd dezvoltarea sustinuta a activitatii bancii.
Rezultatul brut din exploatare este de 751 milioane RON, in crestere cu 20% in raport cu anul 2004. Coeficientul de exploatare (cheltuieli generale/venit net bancar) a atins un nivel de 46,5%, imbunatatindu-se fata de 2004, ceea ce confirma buna gestionare a cheltuielor generale.
Pe fondul unui cost scazut al riscului si al controlului riguros al cheltuielilor, profitul net a ajuns la 576 milioane RON, in crestere cu 43%.
BRD - Groupe Societe Generale a urmarit in trimestrul IV 2005 extinderea retelei sale de unitati, numarul de agentii deschise pe tot parcursul anului sub sigla « BRD Express » ajungand la 114. Extinderea retelei va continua si in 2006. BRD-Groupe Societe Generale avea la sfarsitul anului 2005 un numar de 1.700.000 clienti activi persoane fizice si persoane juridice.
Din punct de vedere comercial, anul 2005 a reprezentat pentru BRD - Groupe Société Générale o perioada caracterizata de cresterea intr-un ritm foarte accentu