probabil în câteva săptămâni, când va începe decopertarea asfaltului. Bucureştenii sunt sfătuiţi să circule cu RATB.
Intrările şi ieşirile din Bucureşti, precum şi o serie de bulevarde principale din oraş vor fi în grija Primăriei Capitalei. Între acestea se numără şos. Bucureşti-Târgovişte, şoseaua Chitilei, şos. Pipera, şos. Colentina, Prelungirea Ghencea, dar şi Bd. Poligrafiei, şos. Kiseleff, şos. Orhideelor, N. Titulescu, Splaiul Independenţei, Bd. Ionescu Siseşti, D. Cantemir, N. Grigorescu, Bd. Dacia. Tot la Primăria Capitalei sunt şi mai multe pieţe: Hurmuzachi, Libertăţii, Operei, Răzoare, Eroii Revoluţiei. Alte artere importante au fost "pasate" la Regia Autonomă de Transport Bucureşti: Bd. Ion Mihalache, Gheorghe Duca, Al. I. Cuza, şos. Progresului, Lacul Tei, şos. Pantelimon, Bd. Basarabia, Liviu Rebreanu, Camil Ressu, Mihai Bravu, Bd. Tineretului, Calea şerban Vodă, O. Goga sau Gh. şincai. Majoritatea străzilor de dimensiuni mai mici, din zona Piaţa Victoriei şi din preajma Primăriei Capitalei, vor fi realizate de Administraţia Străzilor. Între acestea se numără Elie Radu, Gutenberg, Anghel Saligny, Brezoianu, Eforie. Mai spre periferia Bucureştiului, aceeaşi instituţie se va ocupa de Dezrobirii, Uverturii, Dreptăţii sau Mărgelelor, Escaladei, Ghirlandei, Părăluţelor şi Tufănelelor.
La Primăria Capitalei s-au deschis, ieri, ofertele pentru executarea lucrărilor la reţeaua de alimentare cu apă şi la sistemul de canalizare în cartierul Olimpia. Doar patru din cele şapte firme care au cumpărat caietul de sarcini au depus şi oferte. Astăzi se vor deschide ofertele pentru lucrările la Bd. D-na Ghica, iar mâine, cele pentru Pasajul Basarab, caz în care 58 de firme au cumpărat caietul de sarcini.