Marea majoritate a intreprinzatorilor din Mangalia sau din alte zone ale tarii sunt interesati doar de ridicarea unor hoteluri, restaurante sau terase. Din pacate, acestia trec cu vederea activitatile de agrement care le-ar aduce castiguri consistente intr-un interval scurt de timp. In ultimii ani, turistii romani, dar mai ales cei straini au ocolit statiunile din sudul litoralului, optand pentru alte destinatii. Alegerea lor, desi neinteleasa de agentii economici, a fost cat se poate de justificata. Serviciile de proasta calitate, personalul cu comportament necivilizat, preturile exagerate sunt cateva dintre motivele pentru care zonele turistice au cazut in dizgratie. Pe de alta parte, plajele erau ticsite cu comercianti ambulanti, iar muntii de alge putrezite cu miros respingator, ce zaceau la mal zile intregi, le taiau cheful sa intre in apa marii. Nu in ultimul rand, posibilitatile de destindere erau foarte limitate. Mai precis, turistii aveau de ales intre slalomul printre tarabele ruginite si standurile plantate pe trotuare, spectacolele de prost-gust de la gradinile de vara cu manelisti de toate varstele sau raidul prin magazinele cu marfuri de proasta calitate. Nici parcurile de distractie nu le asigurau buna dispozitie. Oferta acestora includea utilaje uzate ce nu inspirau siguranta, hoti de buzunare din loc in loc, leagane ce scartaiau din toate incheieturile, tonete inestetice si insalubre unde se vindeau popcorn, dulciuri, porumb fiert etc. Cel mai cunoscut, parcul dintre cordonul Saturn-Venus, mai are si dezavantajul sa fie amplasat pe un teren denivelat, plin de balti si noroi in zilele ploioase. Parcurile de distractii nu-i atrag pe investitori Nici in celelalte statiuni activi-tatile de agrement nu exceleaza. Cateva bazaruri cu un amalgam de articole de sezon, tobogane subrede, castele gonflabile amplasate pe plaja, ski-jeturi la care, din cauza