Beatrice e ferm convinsa ca toate nenorocirile Teatrului din Constanta provin de la piesa "Satra".
In urma cu trei luni, Beatrice Rancea, regizoare, dar si directoare a Teatrului National din Constanta, a inceput repetitiile la piesa "Satra".
SEMNE RELE. Pana aici nimic iesit din comun, caci spectacolul cu pricina a mai beneficiat de nenumarate montari pe scenele romanesti si nimic rau nu avea sa se intample in locatiile respective. Insa, la doar cateva zile de pregatire, coregraful teatrului a fost gasit mort, in propria locuinta, in urma unui atac cerebral. Carcotasii o sa spuna ca asta e, nu suntem nemuritori. Cu siguranta ca asa au gandit si colegii lui. Dar, dupa ce au aflat si de decesul solistei Laura Stoica, o mai veche colaboratoare a teatrului, si-au facut semnul crucii si s-au gandit ca necazurile provin de la blestemele autentice folosite in "Satra": "Nu stiu ce sa mai spun, nu-mi vine sa cred ca intr-un timp atat de scurt am pierdut doua persoane dragi noua. Am chemat si preotul pentru a alunga relele. Unii ne spun sa stam linistiti, ca este doar o coincidenta. Cam stranie, as spune eu. In timpul unei reprezentatii cu «Satra» am vazut in sala doua tiganci care isi faceau semnul crucii cand auzeau blestemele spuse de personajul Rada. Eu stiu ca sunt blesteme tiganesti de dragoste, care se leaga. Nu stiu traducerea lor, actrita Lavinia Raducanu, cea care o interpreteaza pe Rada, si e de etnie rroma, nu vrea sa ne spuna despre ce e vorba".
FACE TUICA. Beatrice Rancea intentioneaza sa aduca preotul si in casa din Constanta pe care a mostenit-o de la o bunica: "De zece ani am cheia casei, dar n-am indraznit sa mai intru in ea de cand batrana s-a prapadit".
Nu multi stiu, dar Beatrice Rancea si sotul ei, actorul Doru Rancea, locuiesc intr-un sat situat la cativa kilometri de Bucuresti. Asa au dorit, sa se mute la tara, la aer curat. D