Principalii operatori aerieni care vand bilete cu tarife reduse incearca sa-si consolideze pozitia pe piata inainte de integrarea in UE Blue Air lanseaza credite pentru pasagerii fideli, MyAir vinde in supermarketurile italiene cupoane de bilete, SkyEurope fabrica tarife speciale pentru companii, iata ce inventeaza companiile low-cost pentru a-si vraji pasagerii. Initial, Blue Air a intentionat sa puna pe picioare un sistem clasic de bonificare a pasagerilor: clientii fidel
Principalii operatori aerieni care vand bilete cu tarife reduse incearca sa-si consolideze pozitia pe piata inainte de integrarea in UE
Blue Air lanseaza credite pentru pasagerii fideli, MyAir vinde in supermarketurile italiene cupoane de bilete, SkyEurope fabrica tarife speciale pentru companii, iata ce inventeaza companiile low-cost pentru a-si vraji pasagerii.
Initial, Blue Air a intentionat sa puna pe picioare un sistem clasic de bonificare a pasagerilor: clientii fideli acumulau puncte in functie de numarul de calatorii efectuate. La cumpararea unui bilet, pasagerul primea zece puncte, iar la 100 de puncte, obtinea un bilet gratuit. “Astfel de programe merg mai degraba in Vest, la noi oamenii vor lucruri concrete”, spune Nelu Iordache, proprietarul companiei, recunoscand ca nu a inventat el roata. S-a gandit doar sa urmeze exemplul uneia din companiile-pionier in domeniul low-cost, Ryanair. Aceasta a lansat impreuna cu o banca un card de credit: la cumparaturi in valoare de 1.000 de lire sterline in decurs de trei luni, primesti un bilet pe orice destinatie vrei. In viziunea proprietarului Blue Air, sistemul va fi adaptat pietei autohtone.
Orice pasager care a calatorit de cinci ori in decursul unui an cu aceasta companie va fi norocosul beneficiar al unui credit