Grupul Peugeot Citroën isi va deschide o noua uzina in China. Aceasta decizie a survenit in urma unor tratative indelungate cu partenerul chinez Dongfeng Motor Group, impreuna cu care francezii controleaza deja Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), companie in subordinea careia se afla doua platforme de productie.
Potrivit unui comunicat al Peugeot Citroën, se spera ca prin construirea acestei uzine sa se ajunga in sfarsit la o saturare a cererii interne pana in 2008. Capacitatea fabricii va fi de maximum 150 de mii de automobile pe an, iar numarul angajatilor va ajunge la cel mult 2.500 de oameni. DPCA a investit pana la ora actuala 180 de milioane de euro in uzina de la Wuhan, pentru a putea produce 300.000 de autovehicule pana in 2008, ceea ce echivaleaza cu o dublare a capacitatii. Potrivit estimarilor, acest lucru nu este suficient insa. Pentru a satisface cererea interna, DPCA se vede obligata sa mai deschida o uzina de productie. Cota de piata detinuta de Peugeot Citroën in China a fost de 4,5% in 2005, iar sperantele se indreapta spre un 8% pana in 2010. Vanzarile constructorului francez au crescut in 2005 in China cu 57,5%, ajungand la 140.000 de unitati.
Grupul Peugeot Citroën isi va deschide o noua uzina in China. Aceasta decizie a survenit in urma unor tratative indelungate cu partenerul chinez Dongfeng Motor Group, impreuna cu care francezii controleaza deja Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA), companie in subordinea careia se afla doua platforme de productie.
Potrivit unui comunicat al Peugeot Citroën, se spera ca prin construirea acestei uzine sa se ajunga in sfarsit la o saturare a cererii interne pana in 2008. Capacitatea fabricii va fi de maximum 150 de mii de automobile pe an, iar numarul angajatilor va ajunge la cel mult 2.500 de oameni. DPCA a investit pana la ora actuala 180 de milioane de euro in uzina de la W