Reprezentanţii asociaţilor în cadrul societăţii care va administra Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav s-au întâlnit ieri, la sediul Consiliului Judeţean Braşov, pentru a discuta faza în care se află proiectul şi care sunt proiecţiile financiare realizate până acum. La discuţii au participat câţiva consilieri judeţeni şi preşedintele concernului canadian Intelcan, Ronald Weissberger. După mai multe ore de discuţii, consilierul judeţean Toma Dobrogeanu ne-a declarat că şansele ca acest aeroport să fie realizat sunt din ce în ce mai mari. „Şansele sunt mai mari decât până acum pentru că, în sfârşit, se fac paşi concreţi în acest proiect. Mai întâi s-a discutat despre principii, asocieri sau procente, iar acum s-a constituit o echipă de lucru formată din reprezentanţii asociaţilor, care pun la punct elementele de proiectare, studiile de rezistenţă, documentele cadastrale, planul urbanistic zonal şi altele. O altă echipă se ocupă de aspectele privind finanţarea. S-a intrat într-un regim de lucru efectiv”, a spus Toma Dobrogeanu. În ceea ce priveşte finanţarea aeroportului, al cărui cost total este estimat la 100 de milioane de euro, Ronald Weissberger, preşedintele concernului canadian Intecan, a prezentat patru variante de proiecţii financiare, una optimistă, una medie, una pesimistă şi varianta dezastrului şi ceea ce s-ar putea întâmpla în fiecare caz în parte. Totodată, în lucru este şi proiectul efectiv şi se întocmesc acum documentaţiile cadastrale şi de urbanism. „Dacă toate demersurile îşi vor urma cursul firesc, în acest an ar putea începe construcţia pistei aeroportului de la Ghimbav”, a adăugat Toma Dobrogeanu.
Reprezentanţii asociaţilor în cadrul societăţii care va administra Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav s-au întâlnit ieri, la sediul Consiliului Judeţean Braşov, pentru a discuta faza în care se află proiectul şi care sunt proiecţiile